sobota, 3 października 2015

   Dekorując mieszkanie wcale nie trzeba wydawać fortuny na modne dodatki. Wystarczy odrobina wyobraźni i umiejętność wyszukiwania perełek w sklepach z artykułami z drugiej ręki. Można tam znzleżć za grosze przedmioty, które po oczyszczeniu, czy wypraniu, czy też małej przeróbce odkryją przed nami swoją niezauważalną dotąd urodę.
   Co pewien czas prezentuję na blogu efekty moich poszukiwań.
   W tym tygodniu jako pierwszą odkryłam doniczkę na trzech nóżkach. Bardzo mnie zachwyciła, pomimo tego, że nie rzucała się w oczy. Wyglądała tak


Ale od czego jest pędzel i farba. Tak wyglądała po liftingu


Obok doniczki stało całkiem ciekawe naczynko, zachwyciło mnie kształtem i kolorem. Oczami wyobraźni widziałam już jak pali się w nim tealight, w sam raz na jesienne wieczory.


Znalazłam też małą złoto-miedziana tackę, którą przeznaczyłam jako podkładkę pod świece.
 A złote i miedziane dodatki są jak najbardziej  na czasie


Jest jeszcze fajny wazonik z grubego szkła. Jest taki skandynawski, więc musiałam go mieć


I ta powłoczka, która skradła mi serce


I jeszcze ściereczka kuchenna niezwykłej urody za jedyne 2 zł






 Ceny wszystkich tych skarbów oscylują w granicach 2-6 zł. Niewiele a radość niesamowita, oczy napawają się widokiem nowości, a gdy się znudzą, nie będzie żal się ich pozbyć









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz