niedziela, 25 marca 2018

Zające i pudrowy róż

    Pozostał tydzień do świąt, więc czas pomyśleć o świątecznych dekoracjach. U mnie rządzi natura
 i minimalizm, czyli nic nowego. No, może mała zmiana w postaci kropli koloru, który pojawia się w moim monochromatycznym wnętrzu. Sama sobie się dziwię, bo jest to róż,  a więc kolor, do którego zawsze podchodzę z rezerwą. Tym razem jednak bardzo mnie zauroczył. Taki delikatny kolor w połączeniu z wieloma czarnymi elementami wprowadza lekkość i świeżość, a to na wiosnę jak znalazł. A wystarczyło tylko przemalować gałki od kuchennych szuflad i zwykłą puszkę, aby wprowadzić ten mały kolorystyczny akcent. Dekoracje świąteczne to u mnie przede wszystkim zające zakupione w Pepco, którym zrobiłam całkiem przytulne gniazdko. Poza tym gałązki jabłoni przywiezione z działki, a na nich zawieszone pisanki. I jak co roku drewniana gąska i zając ze sklepu dla kreatywnych warsztat-24 . Nie mogło zabraknąć, oczywiście, wierzbowych bazi i bukszpanu, no i rzeżuchy :)



















9 komentarzy:

  1. Twoja kuchnia jest jedną z moich ulubionych <3 Różowa puszka jest śliczna!!

    Zauroczona jestem Twoim domem :)

    Uściski wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, bardzo mi miło, że tak oceniasz moje skromne progi :) ściskam Cię gorąco :)

      Usuń
  2. Śliczne zajączki i bardzo fajna gąska, cudnie u Ciebie. Podoba mi się połączenie bieli, szarości pasteli.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie minimalistycznie, ale jak zawsze elegancko i z klasą. Choć przyznaję, że mnie chyba nigdy nie będzie stać na taki minimalizm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, minimalizm w moim wydaniu to i tak wydaje mi się zbyt wiele. Mnie się marzy wręcz pustkowie :) Chyba bardzo potrzebuję takiego zewnętrznego wyciszenia :) Dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Alu piękne dekoracje w stylu skandynawskim ! Też takie lubię, chociaż u mnie będzie troszkę kolorków i folku :)) Zajączki na stole w salonie są urocze. Pudrowy róż w kuchni prezentuje się świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tych kolorów jeszcze trochę mało, ale tak już mam, może do lata mi przejdzie i wtedy zaszaleję :) Dziękuję i ślę uściski :)

      Usuń
  5. Półka swietenie się komponuje w Twojej kuchni

    Genting Crown
    Gclub

    OdpowiedzUsuń