sobota, 30 maja 2020

Dywan boho

  Dywan jest dodatkiem, który w łatwy sposób zmienia wnętrze i nie jest to zmiana zbyt kosztowna. W moim przypadku tym bardziej, ponieważ zaczęłam od sprzedaży na olx mojego starego dywanu, a także dwóch krzeseł. W ten sposób łatwo można pozbyć się tego, co nam się już bardzo opatrzyło, a uzyskane środki przeznaczyć na coś nowego. 
Zawsze podobały mi się wnętrza w klimacie vintage i przez chwilę miałam ochotę na tego typu dywan. Jednak znając moje zamiłowanie do ciągłych zmian, stwierdziłam, że muszę pójść w kierunku czegoś bardziej stonowanego, co będzie pasowało do moich różnych pomysłów aranżacyjnych. I tak stałam się zadowoloną użytkowniczką dywanu w klimacie boho.  Dywan jest puszysty i miękki, przyjemnie się po nim stąpa, a w razie potrzeby jest niezłą matą do ćwiczeń, albo miejscem relaksu z książką. 
A propos książek! W Biedronce możecie znaleźć ciekawe pozycje za grosze. Wprawdzie te  bardziej okazałe, w pięknych twardych okładkach są droższe, ale i tak warto skorzystać z okazji, tym bardziej, że są naprawdę ładnie wydane. Dzięki tej promocji można kupić m.in. duży zbiór poezji Poświatowskiej, "Mistrza i Małgorzatę" oraz bardzo ciekawy tytuł  skłaniający do przemyśleń - "Rzeczozmęczenie", poza tym mnóstwo literatury dziecięcej i młodzieżowej. 












🙂

19 komentarzy:

  1. Piękny Twój nowy nabytek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się takie dywany podobają, cudowny zakup Alu :) Pasuje do Twojego salonu.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości najlepiej się u mnie sprawdzają :) Pozdrawiam, Aniu :)

      Usuń
  3. Dywan super się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem z niego bardzo zadowolona :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Dywan świetnie pasuje do twojego minimalistycznego salonu - zrobiło się jeszcze bardziej przytulnie. A co do książek, od pewnego czasu nie kupuję (chyba że coś dla dzieci, niedostępnego w bibliotekach). Korzystam z - wbrew pozorom świetnie wyposażonych - bibliotek stacjonarnych i online - oszczędność miejsca w domu, czasu na sprzątanie kurzu i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu lubię obstawiać się książkami. Zawsze lubiłam mieszkania pełne książek, wydają się takie przytulne, a gdyby jeszcze jakiś kot się pojawił, to już prawdziwe szczęście :)

      Usuń
  5. Draga Alice,
    Foarte frumos covor! Culoare, model si textura minunata.
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był chyba dobry wybór, jestem z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam Cię serdecznie 💚

      Usuń
  6. Świetnie się wkomponował ten dywan w Twoją przestrzeń. Kolor i wzór fantastyczny, bardzo ocieplił wnętrze. W Biedronce dawno już nie byłam, ostatni raz z początkiem marca, książki faktycznie bardzo ładnie wydane, a tytuł ostatniej intrygujący... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio chodzę do Biedronki tylko dla książek. Czasami mają też fajne akcesoria do kuchni marki Smukee :) 💚

      Usuń
  7. Dywan swietny,. Idealnie wpisuje się w salon. Podoba mi się też określenie rzeczozmęczenia, ale zastanawiam się, czy nie jest one uzależnione też nieco od wieku człowieka.... dzieci lubia mieć np dużo zabawek, ale osoba im starsza tym bardziej potrzebuje odpoczynku i relaksu, mniej rzeczy wtedy idealnie będzie odpowiadać za mniej obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Tylko dorosły może być przytłoczony nadmiarem , dziecko odwrotnie, wręcz potrzebuje coraz to nowych bodźców. Jeszcze nie zaczęłam tej książki, na razie tylko czytałam fragmenty, ale już wiem, że będzie wciągająca i dająca impuls do przemyśleń :)

      Usuń
  8. Pięknie się wpasował w całość:) U nas w Biedronce wszystko już było przebrane więc nic nie udało mi się kupić ale poluję dalej,bo czasem ciekawe pozycje można zdobyć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te promocje na książki bywają dość często. Ja czasami poluję też na akcesoria kuchenne marki Smukee- dobrej jakości :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam biały dywan, teraz zazdrosnym okiem patrzę na szare. Super na pewno się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały już kiedyś miałam, teraz czas na zmiany:) Wprawdzie biel bardziej rozjaśnia wnętrze, to jednak z szarym też fajnie i przytulnie :)

      Usuń
  10. Płytki dywanowe to idealne rozwiązanie dla miejsc, gdzie szybka reakcja na uszkodzenia i zabrudzenia jest kluczowa. Dzięki możliwości wymiany jednej, uszkodzonej płytki bez konieczności odnawiania całej powierzchni, płytki dywanowe są ekonomicznym wyborem dla szkół, biur i innych przestrzeni publicznych.

    OdpowiedzUsuń