piątek, 1 maja 2020

Sypialnia minimalistyczna

   Moja sypialnia to tak małe pomieszczenie, że trudno tu cokolwiek przestawić czy przearanżować.  Takich pomieszczeń chyba nie da się zagracić, co jest mi nawet bardzo na rękę. Lubię minimalizm, lubię gdy przedmioty nie przytłaczają i pełnią funkcję praktyczną, a jednocześnie są miłe dla oka. Teraz gdy więcej czasu spędzam w domu, mogę temu pomieszczeniu poświęcić więcej uwagi.
   Niedawno  pozbyłam się starej tapety z jednej ze ścian. Tapeta miała już swoją historię, była już wzorzysta, szara, á la beton, przechodziła różne metamorfozy. Pożegnałam ją z radością. W pokoju zrobiło się jaśniej i przestrzenniej.
Ścianę przemalowałam na jasno szary kolor. Po ścianie przyszła kolej na łóżko. Dawniej było szare i niepozorne. Teraz jest czarne, a to dodało mu wyrazistości.  Szafa też swoje w życiu przeszła, ostatnio odmłodziłam ją za pomocą uchwytów ze starego paska.
Szafa jest niewielka i zawsze bardzo brakowało mi przestrzeni do przechowywania. Postawiłam na najprostsze rozwiązanie, mianowicie regał ikeowski Kallax, do którego dokupiłam tekstylne pojemniki. Dzięki temu mogę tu naprawdę wiele pomieścić, a w szafie zrobiło znacznie luźniej.
To niewielkie zmiany, a jednak powodują, że wnętrze jest bardziej świeże i optycznie większe. Wcale nie trzeba wielkich remontów, czasami wystarczy zaledwie kosmetyczna zmiana a radość z efektów jest ogromna:)













Tak było dawniej





10 komentarzy:

  1. Super zmiana Alu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby niewiele a cieszy :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Posiadanie sypialni, nawet niewielkiej to wygoda. U Ciebie zmiana zdecydowanie na plus, stworzyłaś przytulny kącik. Piękna Monstera, taca, a filiżanka - cacuszko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sypialnia bez względu na gabaryty to skarb. No i zawsze to dodatkowa przestrzeń do metamorfoz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Alu Twoja sypialnia. Jest jasna, przestronna i przytulna. Na pewno dobrze się w niej wypoczywa. Świetne detale jak poduszki i taca.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele bym tu jeszcze zmieniła, małymi kroczkami na pewno się uda. Na razie tworzę klimat drobiazgami. Pozdrawiam, Aniu :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba!! Minimalizm w Twoim wydaniu jest zachwycający :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ta sypialnia jest malutka, ale jakże przytulna. Bardzo chcę urządzić swoją w jakimś miłym stylu i poszukuję w tym celu jakichś przykładowych projektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Pewnie łatwiej mi będzie zaaranżować wnętrze we współpracy z architektem.

    OdpowiedzUsuń