czwartek, 14 sierpnia 2014

Witam




Witam Was serdecznie!
Mam na imię Alicja. Interesują mnie różne formy rękodzieła. Próbuję swoich sił w decoupageu,cardmakingu, scrapbookingu, ale przede wszystkim lubię aranżować wnętrza (dzień bez przestawienia mebli, pomalowania czegoś, stworzenia jakiejś ozdoby do domu to dzień stracony).
Dlaczego Biały Zakątek ? Uwielbiam biały kolor, lubię otaczać się bielą, jeśli biorę do ręki pędzel to z reguły używam białej farby. Biel dodaje wnętrzom i przedmiotom lekkości, świeżości, rozświetla, powiększa optycznie, wprowadza dobrą energię, daje ogromne pole do działania w przypadku częstych zmian aranżacji.
Będę starała się pokazywać Wam moje rękodzielnicze poczynania. Z góry dziękuję za wszelkie komentarze,zarówno te dodające skrzydeł jak i te konstruktywnie krytyczne, które, mam nadzieję, będą inspiracją do zmian.
Serdecznie zapraszam
Alicja




P.S. Milena, dzięki

1 komentarz:

  1. Czekałam, czekałam i się doczekałam! Blog na pewno będzie chętnie odwiedzany, koniecznie musisz zamieszczać zdjęcia "przed" i "po"! Znam Twoje możliwości aranżacyjne i wiem, że wiele osób tak jak ja zachwyci się Twoimi przeróbkami, zatem-czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń