czwartek, 3 maja 2018

Działka

   Brakowało mi tych wolnych dni. Tym bardziej, że działka aż prosiła się o odrobinę uwagi. Po zimie zastałam kolejny raz przeciekający dach na altance i właściwie to było najgorsze czego moglam się spodziewać. Poza tym wszystko zarośnięte trawą i zielskiem, ale z tym uporałam się bez problemu.
Z dachem uporał się dekarz, więc mam nadzieję, że już nie będzie niespodzianek.  Teraz pozostaje tylko czekać na trochę lepszą pogodę, aby delektować się efektami majówkowej pracy. Uwielbiam to miejsce :)
   Wczoraj kupiłam niebieską farbę i przemalowałam stare ogrodowe krzesło. Rok temu malowałam na niebiesko starą ławkę i stolik. Bardzo polubiłam te niebieskie odcienie bo świetnie komponują się z zielenią i aż mnie korci żeby coś jeszcze zmalować. Może tym razem na zielono? Zainspirowały mnie moje działkowe kubki i siedzi mi w głowie taki mix kolorów. Może jeszcze w altance coś kolorowego powstanie. Tutaj mogę eksperymentować ile się da, bo właściwie nic nie można zepsuć, co najwyżej się przemaluje :)
















17 komentarzy:

  1. ooo ależ pięknie - podglądam bo to bardzo interesujący temat dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek farby. Piękny ogród, aż chciało by się tam odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne odcienie farb miałam, ale ten rzeczywiście jest urokliwy :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. oooo pozwol że wskocze na ten hamak i troszkę sobie poleżę 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo, taki relaks to rozumiem. Pozdrawiam słonecznie weekendowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks tylko troszkę bo mnóstwo pracy jest :) pozdrawiam, Agatko :)

      Usuń
  5. Urocza i sielska ! Fajnie mieć takie miejsce, zwłaszcza gdy się mieszka w bloku. Mnie by się na pewno przydała :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajnie, ale czasami ogrom pracy przerasta, no ale więcej jest plusów niż minusów :)

      Usuń
  6. Nie dziwię się, że kochasz to miejsce. Ślicznie tam:)Cudowna odskocznia od blokowej codzienności (przynajmniej ja czegoś takiego potrzebuję) A połączenie niebieskiego z zielenią tez bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze było trochę więcej czasu :) Ale przynajmniej można milo spędzać tu weekendy, dobre i to :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudnie:) też lubię taki relaksik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń