sobota, 12 stycznia 2019

Artystyczne zapędy

   Moja nowa pasja całkowicie mnie pochłania. Mogłabym malować te swoje abstrakcje godzinami. Lubię przeglądać Pinterest w poszukiwaniu natchnienia, inspiracji, ciekawych połączeń kolorystycznych. Gdy zaczynam malować nie wiem co w rezultacie powstanie. Mam w głowie jakiś zarys, szukam odpowiednich barw a potem jakoś samo się dzieje.  Najfajniejsze jest mieszanie farb i szukanie ulubionych odcieni kolorów. Zachęcam Was do tego typu eksperymentów, bo to super zabawa, a przy tym odprężenie i relaks po ciężkim tygodniu, pozwala zebrać myśli i zatrzymać się na moment w tym życiowym pędzie.
   Postanowiłam, że wyeksponuję swoje prace w salonie. Lubię na nie patrzeć, więc czemu nie.
   Nad kanapą miałam wcześniej galerię przypadkowych obrazków, które w większości były zwykłymi wydrukami. Trochę już mi się znudziły, a poza tym zatęskniłam do minimalizmu. Teraz powiesiłam moje obrazki. Jest prosto, minimalistycznie, i jakby trochę więcej przestrzeni.









7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają i prace i pomysł na spędzanie wolnego czasu. Też kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam,to daje dużo radości a potem można wykorzystać wnętrzarsko :)

      Usuń
  2. Super :) Warto czasem złapać za pędzel i stworzyć coś swojego. Twoje prace są świetne i pasują do Twojego salonu.
    Pozdrawiam cieplutko w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fajne jest to, że mogę to wykorzystać do swoich aranżacji :)

      Usuń
  3. Kochana, piękne te Twoje prace <3!! Bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem artystką, ale własne dzieło zawsze cieszy :) Dziękuję, Madziu i ściskam mocno :)

      Usuń
  4. BARDZO MI SIĘ PODOBA - ALE JA BYM JESZCZE OPRAWIŁA OBRAZY - DZIĘKI TEMU BĘDĄ WYGLĄDAĆ JESZCZE BARDZIEJ EKSKLUZYWNIE :)

    OdpowiedzUsuń