sobota, 13 kwietnia 2019

Proste i szybkie dekoracje wielkanocne

Za chwilę zacznie się przedświąteczna gorączka. Często w ferworze przygotowań do świąt w ostatniej chwili szukamy pomysłu na szybką dekorację mieszkania. Moim zdaniem wcale nie trzeba wiele, aby podkreślić świąteczny nastrój w domu.  Jestem zwolenniczką umiaru i prostoty, dlatego zawsze stawiam na dekoracje naturalne, proste i niewymuszone, według zasady "mniej znaczy więcej". Do zrobienia tych dekoracji nie potrzeba wiele, wystarczy pójść na spacer lub do ogrodu. Proste gałązki z młodymi listkami same w sobie są piękne. Wyeksponowane w wazonie i udekorowane wydmuszkami zawsze były moją ulubioną dekoracją. Bardzo lubię niezapominajki, dlatego nie może ich też zabraknąć w moich wiosennych aranżacjach. Często wykorzystuję do dekoracji popularny plaster drewna, który sam w sobie wnosi do wnętrza naturalny klimat. Wykorzystałam też wytłaczankę od jajek, a skorupki z wczorajszego pieczenia ciasta posłużyły mi jako wazoniki. Powstała bardzo prosta eko dekoracja :) 

































11 komentarzy:

  1. Droga Alicja,
    Doceniam twoje połączenie z naturą!
    Stworzyłeś piękne dekoracje w pięknych kolorach. Nie wiem nawet, jaką dekorację lubię najbardziej: szalunki do jajek, drewnianą deskę, doniczkę bez zapominania, drewniany królik
    Wszystko jest dobre i piękne.
    Przytulę cię i życzę pięknego weekendu, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne i proste ozdoby są najlepsze :) Dziękuję, Mia :) Ściskam Cię serdecznie, miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Aż miło jest popatrzeć na tak cudowne zdjęcia i dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci miłego przedświątecznego tygodnia :)

      Usuń
  3. Pięknie u Ciebie na Wielkanoc. Bardzo lubię naturalne dekoracje, a Twoje są super. Też lubię młode gałązki z listkami, na forsycję nie mamy co liczyć na święta bo powoli przekwita. Śliczne niezapominajki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gałązki co roku muszą być, to już taka moja tradycja :) Ściskam Cię, Aniu :)

      Usuń
  4. Cóż za wiosenny klimat! Takie naturalne, przyrodnicze dekoracje są najpiękniejsze, bo przywołują ciepłe, wiosenne wspomnienia :) Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zimie bardzo tęsknimy za naturą i to widać w wielkanocnych dekoracjach :) Wszystkiego dobrego, Marto, pogodnych, wesołych świąt

      Usuń
  5. Piękne dekoracje. Ja też lubię niezapominajki. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niezapominajki są najpiękniejsze:)

      Usuń
  6. Teraz już inne święta się zbliżają i czas pomyśleć o dekoracjach. Ja to i tak planuje troszkę zmienić wystrój w moim mieszkaniu. Znalazłem na stronie http://slonko.eu spory wybór rolet i od tych zamierzam zacząć.

    OdpowiedzUsuń