sobota, 10 sierpnia 2019

Kuchnia na szaro

    Moja  kuchnia to pole nieustannych doświadczeń.
Parę dni temu musiałam przemalować szarą ścianę za sofą w salonie. Zostało mi bardzo dużo farby, z którą nie miałam co zrobić. Pomysł przyszedł natychmiast - kuchnia! Było to ryzykowne przedsięwzięcie ponieważ farba jest dość ciemna i bałam się, że w efekcie końcowym może być zbyt mroczno. Podjęłam ryzyko i okazało się, że ta szarość fajnie kontrastuje z bielą i drewnem, a kolor dodał wnętrzu głębi i przytulności.
     Odcień farby to klon srebrzysty z kolekcji Śnieżki. Z przyjemnością się nią malowało, farba doskonale kryła i co najważniejsze nic nie kapało z wałka.
    Wnętrze jest dość ciemne, zdjęcia to wrażenie jeszcze pogłębiają, jednak w rzeczywistości wygląda to dużo lepiej. Poza tym ściana z białą boazerią wystarczająco doświetla całość. Jestem bardzo zadowolona z efektu, myślę, że warto było zaryzykować.













11 komentarzy:

  1. Biały z szarym - podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wkomponowalas szarość z bielą i zielenią 💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję💛 uwielbiam to połączenie kolorów :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię Twoje metamorfozy kuchenne :) Szary ładnie komponuje się z meblami. Dostrzegłam uroczy imbryk na herbatę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary pasuje do wszystkiego:) Imbryczek to ostatni nabytek że staroci :) pozdrawiam, Aniu :)

      Usuń
  4. Szary bardzo uniwersalny kolor, w sumie lubię wnętrza które są tak urządzone :) Jeszcze z tego co widzę, to brakuje u Ciebie okapu, zatem polecę sklep https://e-okapy.pl/ . Tutaj najlepiej zamawiać bo mają markowy i dobrej jakości sprzęt więc będziesz miała pewność że posłuży tobie latami

    OdpowiedzUsuń
  5. również mi się podoba ten wystrój, bardzo nowoczesny. to co, teraz czas na kompletowanie sprzętu kuchennego? to w takim razie zajrzyj sobie https://www.oleole.pl/krajalnice.bhtml , gdzie znajdziesz krajalnice i inne akcesoria, których w kuchni na pewno nie może zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń