sobota, 30 listopada 2019

Świecznik adwentowy ze słoików

Jeśli nie macie pomysłu na świecznik adwentowy, może zainspirujecie się moim świecznikiem ze słoików. Do jego wykonania nie trzeba wiele, wystarczą cztery małe słoiki, gałązki tui, świece, anyż i sznurek. Dwa lata temu robiłam podobny świecznik, wówczas zamiast tui wykorzystałam sól, która podtrzymywała świece.
Powoli zaczynam wprowadzać niewielkie dekoracje. Postanowiłam, że nie kupuję i omijam sklepy szerokim łukiem, korzystam z tego co mam,  wykorzystuję też to co naturalne, a więc gałązki, szyszki, owoce. Właściwie sklepowe dekoracje przestały mnie już zachwycać, a nawet zaczyna mnie przerażać ich ilość, sztuczność i tandeta. Chyba nie ma nic lepszego niż zapach pomarańczy, cynamonu, gałązek sosnowych, pierników. To wszystko w tym roku mam zamiar wykorzystać do świątecznych dekoracji. Zostało jeszcze trochę czasu aby to wszystko przygotować. Zaczynam już dzisiaj i lecę piec pierniczki :)











Ostatnie porządki na działce - podczas obcinania winobluszczu powstał tak na szybko wianek :)








Wersja sprzed dwóch lat


8 komentarzy:

  1. Ślicznie😍🌲🎄🕯️🎄🕯️🌲🕯️🌲🕯️

    OdpowiedzUsuń
  2. Draga mea,
    Minunat, minunat!!
    Calde imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak lubię, piękne, naturalne adwentowe Alu dekoracje. Pomysł na świecznik bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura jest najpiękniejsza :) Pozdrawiam, Aniu :)

      Usuń
  4. Ależ piękne dekoracje, miło się ogląda. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i ślę pozdrowienia :)

      Usuń