sobota, 11 kwietnia 2020

Przedświątecznie

 Zapraszam Was dzisiaj do mojego dużego pokoju dumnie nazywanego salonem. Niedawno znów co nieco tu poprzestawiałam. Lubię co jakiś czas przesunąć meble aby wprowadzić do mieszkania świeżość i nową energię.  Powoli pojawiały się też świąteczne klimaty. Nie ma tego wiele, zaledwie mały akcent, ale myślę, że to wystarczy. Zresztą w dzisiejszym niespokojnym czasie ciężko wymyślać dekoracje.
 U mnie pojawił się obrus, który jakiś czas temu wypatrzyłam w Biedronce. Spodobał mi się ten wzór, który trochę skojarzył mi się z retro. Do tego nieco zieleni i złota. I wystarczy. Święta przybywajcie.
 Kochani, życzę Wam przede wszystkim spokoju ducha, radości ze Zmartwychwstania oraz, co dzisiaj szczególnie ważne i doceniane , dużo zdrowia i wytrwałości :)





















12 komentarzy:

  1. Droga Alu, zdrowych, spokojnych, pełnych wiary i nadziei na lepszy czas świąt Wielkiej Nocy !!! Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Alu, kocham Twój salon!
    Niech ten święty czas przyniesie ukojenie, pełnię wiary i nadziei :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Ściskam Cię mocno i ślę najlepsze życzenia :)

      Usuń
    2. Ciekawe czy są jeszcze takie o rysy, bo bym chętnie przytuliła jeden. Śliczny jest.

      Usuń
    3. Kupowałam jakieś dwa tygodnie temu, potem trochę omijałam Biedrę i trudno mi powiedzieć 🙁

      Usuń
  3. Bardzo ładnie!

    Widzę, że u Ciebie też taki sam problem, że znikają zdjęcia na blogu i pojawia się szary znak. Czy wiesz już jak to rozwiązać?

    Pozdrawiam serdecznie. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz to się zdarzyło. Na razie edytowałam post i usunęłam ten znak. Może coś znajdę w sieci na ten temat. Gdyby coś to dam ci znać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Witaj
    Masz piękny, przestronny salon. Dużo w nim światła i harmonii. Obrus świetny, uwielbiam szarości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to salon jest niewielki, ale staram się go nie zagracać i powiększać optycznie, dlatego wydaje się dość przestronny. Szarości chyba nigdy nie wyjdą z mody, i dobrze :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Draga Alice,
    Vad si la tine alb-negru, imi place. Ne putem juca cu orice culoare in accesorii.
    Arata foarte frumos cu accente colorate de sarbatoare.
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stonowane kolory pozwalają na częste zmiany aranżacji. Lubię co jakiś czas wprowadzić kolorowy akcent :) Pozdrawiam serdecznie, Mia :)

      Usuń