sobota, 19 grudnia 2015

Choinka

        Wprawdzie zgodnie ze zwyczajem choinkę ubiera się w dniu Wigilii, ja ze swoją trochę się pospieszyłam. Dzięki temu bez stresu mogę już zająć się tylko i wyłącznie kuchennymi sprawami.
      W tym roku postawiłam na choinkę prawdziwą, doniczkową, z nadzieją posadzenia jej na działce. Nie miałam żadnych planów co do jej stylu. Jakoś samo tak wyszło, że jest wystrojona naturalnie, w ozdoby robione własnoręcznie, dekupażowe bombki, gwiazdki z masy solnej, suszone cytrynki.                      
       Pewnie jeszcze coś do niej dodam albo zmienię, tym bardziej, że jutro czeka mnie kiermasz rękodzieła, więc jakieś ozdoby trzeba będzie zakupić.
Dla choinki musiałam znów przestawić meble. Poprzedni układ, mimo, że się sprawdzał,to jednak nie miał odpowiedniego kącika.
         Chwalę się jeszcze prezentami,które ostatnio otrzymałam i które pięknie ozdobiły moje M. Wianek i drewniany komplet choinka/gwiazda -prezent od Story Wood. I jeszcze prezent dla każdego, szczególnie dla wszystkich lubiących grafiki - do pobrania z bloga Deco- Szuflada (banerek obok jeśli chcecie skorzystać). Wybrałam dla siebie grafiki świąteczne w minimalistycznym stylu






















4 komentarze:

  1. A nice littler xmas tree and cute decoration.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza już czeka na balkonie ;p
    Na mojej w tym roku z pewnością pojawią się własnoręcznie dziergane śnieżynki-uwielbiam ten motyw zimowy w postaci zawieszek :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! A propos śnieżynek- moje postanowienie na nowy rok to nauczyć się dziergać ( właśnie pod kątem śnieżynek) :)

      Usuń