niedziela, 13 grudnia 2015

Pierniki

      Wczoraj upiekłam drugą turę pierników. A ponieważ znikają zawsze w zawrotnym tempie, wykorzystałam pewien patent, aby zostały na dłużej. Wystarczy ułożyć z nich choineczki posklejane lukrem. Takiej misternej konstrukcji nikt nie chce ruszać i można pierniczkami cieszyć się dłużej.
      Korzystałam przez wiele lat z różnych przepisów, z różnym skutkiem. Ten z bloga Sisters About jest po prostu idealny. Innego już nie chcę. Niewiele składników, mało pracy, ciasto idealne, nie klei się, pierniki mięciutkie, no i smaczne przede wszystkim. Jeśli lubicie tak jak ja przepisy nie nastręczające trudności to jak najbardziej polecam ten.










1 komentarz:

  1. U mnie pierniki już gotowe, ale w przyszłym roku wypróbuję ten przepis - wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń