sobota, 17 marca 2018

Półka ze skrzynki

    Przy okazji wiosennych porządków w szafach odkryłam starą skrzynkę na owoce, którą wiele lat temu ozdobiłam morskimi szablonami. Motywy już trochę niemodne, więc postanowiłam ją przemalować. Uwielbiam matową czarną farbę akrylową, więc nie mogło być inaczej, musiałam jej tutaj użyć. Malowałam sobie tą skrzynkę nie bardzo wiedząc, do czego mi się przyda. Jednak gdy pomalowałam i zobaczyłam jak pięknie gra z całą kuchnią, już wiedziałam, że lepszego miejsca jej nie znajdę. Wymyśliłam, że powieszę ją w roli półki. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Półka wypełniła kącik, który wydawał mi się trochę pusty i zrównoważyła nieco proporcje na ścianie z szafkami. Jest też praktyczna, a przede wszystkim dekoracyjna. Myślę, że dekoracje będą się na niej często zmieniać. Już teraz chodzi mi po głowie pomysł na wykorzystanie jej do ekspozycji ziół :)














i skrzynka przed


9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa metamorfoza, aż nie mogę uwierzyć, że ze zwykłej skrzynki może powstać taka fajna półeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Półka swietenie się komponuje w Twojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie wpasowała się w biało-czarne klimaty :)

      Usuń
  3. Alu, bardzo fajny pomysł i wykonanie ! Kolor też pasuje do całej aranżacji kuchni. Bardzo lubię Twoją kuchnię !
    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kuchnia, właściwie, do remontu, więc można tu eksperymentować :)

      Usuń
  4. Wpasowała się idealnie :) i ciekawie prezentuje się w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miejscu czegoś mi brakowało, skrzynka wypełniła pustkę na ścianie :)

      Usuń
  5. Śliczne zajączki i bardzo fajna gąska, cudnie u Ciebie. Podoba mi się połączenie bieli, szarości pasteli.
    Genting Crown
    Gclub

    OdpowiedzUsuń