sobota, 15 czerwca 2019

Kolory ziemi w kuchni

  Jak znosicie upały? Ja szukam wytchnienia przede wszystkim w mieszkaniu aranżując je tak, aby choć kolorystycznie zminimalizowało mi ten skwar na zewnątrz. Szukam inspiracji w naturalnych materiałach i barwach, w prostej ceramice, unikam krzykliwych kolorów i plastiku. Drewno, glina, czy kolory nawiązujące do natury dają ukojenie, wnoszą do wnętrza świeżość, spokój, działają relaksująco. Dzisiaj pokażę Wam kilka migawek z kuchni, do której zaprosiłam naturalne akcenty. Ostatnio bardzo polubiłam wszelkie odcienie brązu, czy terakoty. Wyszukuję dodatki w tych kolorach.  Odkryłam w swoich skarbach nawet prl-owski talerz w brązowe kwiaty. Kiedyś go nie cierpiałam, teraz widzę jego urok, a lubię tym bardziej, że takie retro przedmioty wracają dzisiaj do łask i stanowią oryginalne i nietuzinkowe dodatki w domu.
















11 komentarzy:

  1. Piękna kuchnia Alu, aż żal pewnie z niej wychodzić. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę narzekam na brak miejsca, ale mimo to dobrze się w niej czuję :)

      Usuń
  2. Dear Alicja,
    It's nice to you in the kitchen. Natural and ... good taste! Decorative accessories are great.
    Many greetings, Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń bardzo ożywiła Twoją kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolory ziemi. Ceglaste kolory w połączeniu z żywą zielenią dodają energii. Pięknie Moja Droga.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czerpać z natury, inspirują mnie mieszkania w takich klimatach:) Pozdrawiam Cię, Aniu :)

      Usuń
  5. Natura rządzi, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kuchnia. Czuć w niej spokój. A ceramika cudowna.

    OdpowiedzUsuń