sobota, 18 maja 2019

Działka nieidealna

Pogoda ostatnio nie dopisywała, więc długo nie odwiedzałam działki. Zastanawiałam się dzisiaj co tam zastanę, tym bardziej, że ostatnio dość mocno popadało.  Rzeczywiście, ogródek mocno zarósł zielskiem, trawa woła o kosiarkę, ogólnie nędza, a ja przecież przyjechałam odpocząć i miło spędzić czas.
Postanowiłam, że nie poddam się ogrodowej presji.
Już od jakiegoś czasu podobają mi się ogródki nieidealne, naturalne, gdzie nie wszystko jest pod sznurek. Często spotykam takie ogrody na Instagramie i coraz bardziej się nimi zachwycam. Wydaje mi się, że to co idealne po pewnym czasie zaczyna być nudne, natomiast to nieidealne za każdym razem intryguje i przywołuje jakieś emocje. Poza tym lubię zawsze widzieć potencjał i wyobrażać sobie, co można zrobić, co zmienić, co przerobić.  Dawniej walczyłam też bardzo o rośliny, chciałam wyhodować ulubione kwiaty, które jednak w piaszczystej glebie i w pełnym słońcu nie chciały rosnąć i za każdym razem marniały. Było to frustrujące do czasu, gdy pozwoliłam zupełnie naturalnie rozrastać się tym, które dobrze się tam czuły na przykład skalniakom.
Tak więc dzisiaj na działce bardzo miło spędziłam czas, robiąc to co lubię, a nie to co muszę :)
















8 komentarzy:

  1. Mnie się też podobają ogródki, w których trawa nie jest wystrzyzona na zapalke. Tez mam taki, rosną kaczence, stokrotki i mlecze. Jest pięknie i kolorowo. 🍀🌹🌸🌷🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka "łąka" jest teraz bardzo trendy i wpisuje się w styl eko 🌼🌸🌻

      Usuń
  2. Mnie się Alu podoba, miejsce do relaksu i wypoczynku bardzo fajne. W środku też fajnie urządziłaś.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wiele pracy, no i czasu, trzeba tej działce poświęcić :) ale cisza i spokój tego miejsca wynagradza niedoskonałości :) Uściski, Aniu :)

      Usuń
  3. Piekne zdjecia ��Ja tez lubie te ogrodki nieidealne, dlatego robie w ogrodku tylko to co mi akurat odpowiada albo nie robie nic... ����pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi, najważniejsze to nie stresować się :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękne miejsce do odpoczynku , relaksu i wyciszenia . Pozdrawiam cieplutko , obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działka to sama radość, pomimo, że czasami wymaga dużo wysiłku:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń