sobota, 13 lutego 2016

Tulipany i bazie

Każda pora roku ma swoje plusy, jednak zbyt dużo szarości za oknem nie nastraja pozytywnie. Coraz więcej wiosennych migawek pojawia się już na blogach, na które zaglądam. Mnie też ogarnia ogromna tęsknota za wiosną, dlatego przywołuję ją już kwiatowymi akcentami. Pojawiły się u mnie już gałązki wierzby czyli tzw. bazie  ( z własnej działki :) ) i tulipany, które uwielbiam. Wykorzystałam też do dekoracji wiosenne grafiki. A wszystko w moich ulubionych różach i szarościach.
Takie kwieciste dekoracje o tej porze roku zawsze poprawiają mi nastrój, mam nadzieję, że Wam również :)

















9 komentarzy:

  1. Wonderful flowers and cute decoration everywhere!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie ,wiosennie u Ciebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie u Ciebie i jeśli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam i wpadam też do Ciebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia. Wiosna górą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak,już teraz wiosenne odliczanie :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz tu zajrzałam i przepadłam. Świetny blog, bardzo mi się u Ciebie podoba. Wspaniałe metamorfozy mebli, szafa ze skórzanymi uchwytami, półki kuchenne, kredens na działce. śliczne kompozycje i zdjęcia. Krople koloru, róż, turkus i żółty, wszystko fajne, naturalne, nie na pokaz. Gratuluję, będę wpadać. Ps. I jeszcze scrapujesz!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz, bardzo dodał mi skrzydeł i wiem już teraz,że to blogowanie ma sens :)Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń