sobota, 7 października 2017

Kuchnia c.d.

     Musiałam dzisiaj wrócić do kuchni.  Patrząc na zdjęcia z ostatniego posta, stwierdziłam, że potrzeba jej nieco pazura. A że ostatnio "chodzi " za mną czarny kolor, postanowiłam przemalować na czarno blat. Ta zmiana ożywiła trochę to pomieszczenie, ale dodała też nieco eleganckiego sznytu. Przemalowałam też stare krzesło aby bardziej pasowało do całości. Jestem ciekawa Waszych opinii, czy jest to zmiana na plus, czy raczej uważacie, że w szarościach było lepiej.
     Przy okazji zakupu farby kupiłam też kawałek "marmurowej" okleiny. Często zdarza mi się, że przesadzając kwiaty, mam problem z doniczkami. Wymyśliłam sobie, że w takich sytuacjach będę się ratować "marmurem".  Wystarczy okleić zwykłą plastikową, mało urodziwą doniczkę i gotowe.
     Przy tej samej okazji udalo mi się kupić całkiem fajny słój, który z powodu braku wieczka, był przeceniony na jedyne 4 zł. Brakujące wieczko w domu uzupełniłam i mam teraz całkiem niezły pojemnik na makaron.











16 komentarzy:

  1. Rewelacja!! Blat jest super. Ale doniczka z marmuru to już mistrzostwo świata!! 💞💞 bardzo ładnie wygląda.
    Uściski 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdo za miłe słowa:) Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wszystkie detale bardzo mi się podobają ! Blat jest świetny. Zielone nogi u krzesła, super pomysł. Doniczki są piękną dekoracją i dodają charakteru całemu wnętrzu.
    Pozdrawiam niedzielnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz genialnie, blat nadał charakteru, doniczki genialne a i słój cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej było trochę nudno, teraz coś się dzieje :)

      Usuń
  4. Super są te uchwyty! Wszystko w Twojej kuchni idealnie do siebie pasuje i jest przytulnie :-) Chętnie wypiłabym herbatkę siedząc na takim krzesełku :-)
    Pozdrawiam,
    W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchwyty przemalowałam i nakleiłam cyfry, bardzo je lubię. Zapraszam na herbatkę:)

      Usuń
  5. Świetne wszystkie doniczki. Najbardziej wpadają mi tutaj w oko. Ledwo zerkłam na ten blacik, które z resztą tez się dobrze prezentuje ;)

    A marmur dodaje luksusu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś podziwiałam marmur na blogach skandynawskich, teraz mam i ja :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem gdzie ją kupiłaś. Nie widzialam takiej dawno.
    Doniczka rewelacja teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okleinę kupiłam w naszym miejscowym Brico, zakochałam się w niej:)

      Usuń
  7. Motyw marmuru na doniczkach jest świetny. Podziwiam za pomalowanie blatu na czarno, kuchnia nabrała fajnego charakteru. Ja swojego czarnego mam dosyć i marzę o zmianie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na pewno też za jakiś czas się znudzi. Może wtedy będzie mnie stać na taki prawdziwy drewniany. Eh, marzenia:)

      Usuń
  8. Niech żyją pomysłowe kobiety. Pomalowany blat wygląda super, co to za farba? Pomysł z doniczkami też ekstra, też mam problem z doniczkami i muszę ciągle jakieś osłonki kombinować. Poducha na krześle wpadła mi w oko, piekna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję zwykłą akrylówką Śnieżki, potem zabezpieczam lakierem. Jakoś się trzyma. Zresztą, gdyby coś, to farba zawsze jest pod ręką. Poduchy były kiedyś w Pepco. Takie trochę boho. Szkoda, że tak szybko zniknęły :)

      Usuń