sobota, 28 października 2017

Abażur z szalika

     Lubię szybkie i nieskomplikowane DIY, dlatego gdy wczoraj przyszedł mi do głowy pomysł na wykorzystanie nieużywanego szalika w roli abażura, zabrałam się natychmiast do działania.  Wykonanie zabrało mi niewiele czasu. Szerokość szalika odpowiadała wysokości abażura, więc nie było problemu z obszywaniem. Wystarczyło przyciąć odpowiedni kawałek, nałożyć na stary abażur, zszyć i gotowe! Takie sztuczne futerko jest wdzięcznym materiałem. Nie widać na nim miejsca zszycia, łatwo go wymodelować. Takie futerka wykorzystane do jesiennych i zimowych aranżacji potrafią znacznie ocieplić wnętrza i dają wrażenie przytulności.
     Do wykonania abażura można użyć innych "ciepłych" tkanin. Zrobione na szydełku, czy z wykorzystaniem pluszu też będą się świetnie prezentować i uprzytulnią nasz dom jesienią.











16 komentarzy:

  1. Alu, genialny pomysł na klosz do lampki :) Lampka zyskała zimowego antruażu :) Masz piękne kaktusy, też je lubię :) W Twoim salonie zrobiło się już przytulnie i trochę już zimowo. Ja też muszę pozmieniać dodatki :)
    Pozdrawiam ciepło i niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten abażur tak delikatnie wprowadza już zimowy nastrój :) Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ciekawa tekstura. Na pewno milusia w dotyku. Zimowo i ciepło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest cieplutki. Lubię na niego patrzeć, od razu robi się cieplej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł, cudnie wygląda i jest w trendach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takich kożuszków i wszelkich miękkości coraz więcej na blogach, więc wpisuje się w te klimaty :)

      Usuń
  4. Wyszło świetnie i pasuje idealnie do Twojego wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co białe jakoś fajnie mi pasuje, więc pozostanę chyba wierna bieli, no może jeszcze szarościom :)

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł. Ja chciałam mój stary abażur pomalować a teraz wiem co lepiej z nim zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś malowałam abażur i po zapaleniu lampki było widać wszystkie machnięcia pędzla. Myślę, że takie tkaninowe ubranka są lepsze:)

      Usuń
  6. Lampka wygląda świetnie. Takie ubranko dodało dużo przytulności ;). Bardzo mi się spodobał ten pomysł. Moc serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad! Nie dość,że to taki nietuzinkowy i oryginalny element wystroju,to jeszcze idealnie wkomponował się w stylistykę wnętrza.Bardzo udany projekt :)

    OdpowiedzUsuń