sobota, 18 listopada 2017

Drugie życie koca

     Zawsze podobały mi się koce z pomponami. Pompony sprawiają, że koc wydaje się bardziej mięsisty i przytulny. Poza tym takie koce wpisują się idealnie w modny styl boho.
     Mój koc przeleżał na dnie szafy parę lat i pewnie leżał by sobie tak dalej, gdyby mnie nagle nie olśniło. Postanowiłam dorobić mu pompony.
     Nie mam cierpliwości do robótek, które są czasochłonne, a do tego jeszcze monotonne. Lubię, gdy efekt metamorfozy pojawia się od razu i natychmiast. Tutaj, niestety, musiałam uzbroić się w cierpliwość. Kryzys nastąpił przy ósmym pomponiku, ale gdy udało mi się go opanować, dalej poszło jak z płatka.










18 komentarzy:

  1. Koc wygląda świetnie - warto było nie poddawać się :) Z czego były robione? Z jakiejś wełny? muliny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było, ale cieszę się, że dobrnęłam do końca:) Robiłam ze zwykłego akrylu :)

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł na metamorfozę koca ! Pompony są teraz bardzo modne. Powstał miły i przytulny pled w boho stylu :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie leży już w szafie :) pozdrawiam, Aniu :)

      Usuń
  3. Koc prezentuje się teraz świetnie. Kolory pomponów są przeurocze :). Bardzo mi się w takim wydaniu podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkrywam na nowo brudny róż, fajnie komponuje się z szarościami. Dziękuję, Moniko i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Tak,tak, pompony są boskie, a koc wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryzys przy ósmym pomponie to i tak niezły wynik.Kocyk jest teraz urozmaicony i bardziej kolorowy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie robótki uczą cierpliwości:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super pomysł :) Lubię koce z takimi dodatkami, ja do swojego dorobiłam chwosty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała rzecz, a duża zmiana. Wygląda to bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł 😊 Naprawdę dodają mu optycznie objętości 😊 Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń