sobota, 9 grudnia 2017

Zasłony od święta i naturalne inspiracje

     Moje uwielbienie dla okien bez zasłon i firan zimą jakby nieco maleje. O tej porze roku staram się wszelkimi dostępnymi sposobami uprzytulnić i ocieplić mieszkanie. Zasłony, mimo że optycznie pomniejszają pomieszczenie, sprawiają, że wydaje się ono bardziej przytulne. I to mnie przekonało. Kiedyś w sh znalazłam granatowe płócienko (prześcieradło?), które urzekło mnie swoim granatowym kolorem. Nie wiedziałam, jak je wykorzystać, myślałam o obrusie, ale nie był to dobry pomysł. Któregoś dnia mnie olśniło i postanowiłam zrobić z niego dwie zasłonki. Efekt przerósł moje oczekiwania. Ciemnoniebieski kolor okazał się świetnym tłem dla naturalnych dekoracji świątecznych. Powoli już zaczynam dekorować dom świątecznie. Postanowiłam, że w tym roku rządzić będzie natura oraz zasada "mniej znaczy więcej". Z coraz większą obojętnością przechodzę obok sklepowych świecidełek, jakoś coraz mniej mi się podobają. Za to, gdybym tylko mogła i miała ku temu warunki, przyniosłabym do domu cały las. Uwielbiam gałązki sosny i modrzewia, szyszki, drewno, mech. Dlatego przed świętami z przyjemnością wybiorę się do lasu.
















w oknie kuchennym rośliny, drewniane gwiazdy i lampki






13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wszytko wygląda :) Swojsko i przytulnie :))
    Uściski wielkie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny klimat stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Alicja,
    I like the effect created by curtains. The house looks awesome for Christmas. You have a very special, natural and beautiful advent coronet.
    I will hug you warmly and wish you a beautiful Sunday, Mia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłony dodały uroku. U mnie nie ma zasłon, ale są firanki :) Bardzo podobają mi się Twoje dekoracje, są naturalne i proste, bardzo w moim stylu :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię proste i "szybkie" dekoracje :) Pozdrawiam, Aniu:)

      Usuń
  5. Dekoracje podobają mi się szalenie, ostatnio mam fazę na naturalne ozdoby. Są pod ręką, a dają piękny efekt. Gwiazdki na parapecie wyglądają obłędnie w delikatnym świetle. Robisz śliczne zdjęcia :). Bardzo, ale to bardzo lubię u Ciebie bywać :). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniu:) Twoje słowa dodają skrzydeł :)

      Usuń
  6. Ale klimat jak się lampki świecą :)

    OdpowiedzUsuń