niedziela, 10 czerwca 2018

Kuchenny organizer


Lubię mieć w kuchni wszystko pod ręką.  Na pòłkach piętrzą się talerze,  kubki,  miseczki. Wszystko jest w ciągłym ruchu, więc nie ma mowy aby się brudziło,  czy kurzyło,  bo takie głosy też często słyszę.  Trochę kłòci się to z moim minimalizmem,  ale z racji braku miejsca jest to też konieczność.  Staram się  nad tym panować.  Lubię gdy wszystko jest uporządkowane i na swoim miejscu. Poza tym kuchenne utensylia mogą stanowić swoistą dekorację.  Natknęłam się na Pinterescie na wiele pomysłowych aranżacji w tym temacie.  Pomyślałam,  że świetną bazą do ekspozycji będzie w moim przypadku wiklinowa taca/koszyk. Taca przechodziła już ròźne metamorfozy.  Teraz przemalowałam ją na ulubioną czerń.  Wypełniłam ją tym wszystkim co w kuchni jest niezbędne. Nie miałam ładnej butelki na olej,  wykorzystałam więc zwykłą butelkę po winie. Taka prosta,  z korkiem, wygląda bardzo naturalnie.  
 











13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny organizer :) Twoja kuchnia tętni życiem. Bardzo podoba mi się marmurowa deska.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu:) Deska trochę udaje marmur, bo zwykłą drewnianą okleiłam okleiną :)

      Usuń
  2. Koszyk świetnie się wpasował w kuchenne klimaty :D Nie tylko świetnie wygląda, ale i wszystko na wyciągnięcie ręki :D Pomysł z wykorzystaniem butelki po winie na olej, super :D
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinterest to morze pomysłów, czasami warto coś przemycić na swój grunt:) Dziękuję i ściskam serdecznie :)

      Usuń
  3. Bardzo praktyczny pomysł, wprowadza ład i porządek w kuchni. No i wszystko masz pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najważniejsze, że mogę ten organizer przeorganizowywać w zależności od potrzeb :)

      Usuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że sporo mnie ominęło :)

    Bardzo podoba mi się Twój kuchenny organizer :) Faktycznie praktyczny i wszystko masz pod ręką! Myślę, że kolor czarny jest strzałem w 10, ponieważ wyróżnia się i ładnie kontrastuje z bielą :)

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i biegnę zobaczyć Twoje rękodzieło :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł z ta butelką po winie - nie wpadłabym na to :) ale podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś podobnego widziałam na Pinterescie i nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń