niedziela, 3 czerwca 2018

Regaliki. Zamiana miejsc

   Czasami przychodzi mi do głowy nagle jakiś pomysł i choćby się waliło i paliło  muszę go zrealizować.  Pamiętacie mòj kuchenny regał a'la kredens?  Już od jakiegoś czasu bardzo mnie drażnił.  Kuchnia o małym metrażu plus to coś dawało okropne wrażenie ciężkości. Wymyśliłam więc zamianę miejsc.  Regalik na książki z salonu powędrował do kuchni.  A z kuchennych szafek powstał regał na książki.  Najgorsze w tym całym przedsięwzięciu było mocowanie uchwytòw.  Przy braku odpowiednich narzędzi było to dość problematyczne. No ale jakoś w końcu się udało i dzisiaj mogę się cieszyć, wprawdzie niewielką,  ale bardzo mi na rękę,  zmianą. Tym bardziej,  że lubię gdy w mieszkaniu książki są wyeksponowane, a teraz mam miejsce,  aby je gromadzić.  Kuchnia natomiast nabrała oddechu, świeżości i przestrzeni.

















I przed



12 komentarzy:

  1. Hello,
    Looks good on the change you've made. It is even more wonderful when, after a change, you have a feeling of gratitude and this gives you joy.
    I love you warmly and I wish you a good start in the new week, Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra zamiana :) Teraz chyba jest bardziej praktycznie :) Takie jest moje odczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę wreszcie powiększyć księgozbiór :)

      Usuń
  3. Wizualnie i przed zmianą i po wygląda dobrze, ale podejrzewam, że ze względu na mały metraż, teraz jest bardziej przestrzennie w kuchni, a i kącik na książki jest bardzo praktyczny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu wersja w kuchni przed wygląda całkiem dobrze. W rzeczywistości jednak bardzo przytłaczała :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna i praktyczna zmiana :) Większy regali przyda się w salonie na książki :) Bardzo lubię Twoją Alu kuchnię. Śliczna filiżanka z geometryczną żyrafą :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda zmiana cieszy :) Filiżanka wpadła mi kiedyš w oko w Rossmanie :) ściskam serdecznie :)

      Usuń
  5. Faktycznie kuchnia teraz dostała oddechu :) Lepiej. A w pokoju regał fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wysiłku mnie kosztowało ale warto było :)

      Usuń