niedziela, 29 lipca 2018

Jeszcze więcej koloru w kuchni i kolekcja roślin

   Czasami zakup kawałka tkaniny może stać się źródłem inspiracji. Tak było w przypadku płótna w biało-czerwone prążki, które kupiłam w sh. Kupiłam, nie bardzo wiedząc do czego mi się przyda. Okazało się, że idealnie pasuje do moich kuchennych szafek. Idąc za ciosem dodałam jeszcze więcej kolorowych akcentów. Teraz kuchnia nabrała bardziej sielskiego i wakacyjnego charakteru.
   Cały czas powiększam też moje roślinne zbiory. Ostatnio udało mi się znaleźć u sąsiadki geranium, o którym marzyłam od jakiegoś czasu. Ukorzeniłam sobie sadzonki i całkiem nieźle sobie radzą, a zapach mają cudowny. Tego typu roślinki wracają obecnie do łask i bardzo dobrze, bo dla mnie to wspomnienie dzieciństwa :) Do kuchni, która jest dość ciemna kupiłam hederę. Nigdy nie miałam szczęścia do tej roślinki. Mam nadzieję, że z tą będzie inaczej, tym bardziej, że bardzo dorodnie się prezentuje.


























7 komentarzy:

  1. Piękna i letnia odsłona Twojej scandi kuchni :) Mam taki sam czarny druciak :))
    Jestem pod wrażeniem roślin doniczkowych, masz ich sporo. Ja też je uwielbiam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu szukam sadzonek, odnóżek, całych roślinek :) wzięło mnie na całego :)

      Usuń
  2. fajna kolekcja roslin ja tez poluję na geranium ostatnio udało mi sie zakupic aloes w dobrej cenie bo za 8,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aloes wyhodowałam z odnóżki. Teraz gdzie tylko się pojawię szukam gdzie by tu "uszczknąć" kawałek zielonego :).

      Usuń
  3. Ja się ostatnio pogodziłam z roślinami więc bardzo mi się podobają Twoje :)

    OdpowiedzUsuń