środa, 15 sierpnia 2018

Kawa i znów o kuchni


   Jakiś czas temu szukałam alternatywy dla tradycyjnego sposobu parzenia kawy.  Wiele osób polecało kawę parzoną sposobem przelewowym, a więc coś co w pewnym sensie już kiedyś było, jednak wróciło w nieco innym wydaniu.  W tym celu zainwestowałam w niewielkie urządzenie tzw. drippera /dripa.  No i natychmiast przepadłam.  Mimo, że parzenie kawy w ten sposób to pewnego rodzaju rytuał, mogłabym ją parzyć na okrągło. Nie chcę innej kawy. To dopiero początek mojej nowej drogi kawosza.  Akcesoriów  do parzenia  kawy tym sposobem jest całe mnóstwo, ceny oczywiście powalają. Mam jednak nadzieję, że uda mi się skompletować małymi krokami całkiem fajny zestaw.
   Moje baristyczne zapędy zainspirowały mnie do małych zmian ( które to już?)  w kuchni.  Wiem, że zanudzam Was tą kuchnią ale nic nie mogę na to poradzić. Zakochałam się na nowo w drewnie, wiklinie, brązach, naturalnych dodatkach, w prostocie.  Pożegnałam ( na razie) kolory.  Wprowadziłam biel jako neutralne tło do ekspozycji moich  naturalnych " skarbów".  Na razie tyle, ale wiem, że na tym się nie skończy :)


 


























7 komentarzy:

  1. Super zmiany.:) Ja też lubię naczynia z prl, a biel pasuje do każdego koloru. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ciągnie mnie do kolorów, potem wracam do bieli,uwielbiam zmiany :) ściskam serdecznie:)

      Usuń
  2. Draga Alicja,
    Totul imi place! Natural, romantic si plin de farmec.
    Te imbratisez cu prietenie, Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie baristą jest mój mąż i ten sposób parzenia kawy na pewno go zainteresuje :) Ja bardzo lubię Twoją kuchnię i lubię oglądać zmiany jaki w niej wprowadzasz. Też lubię naturalne dodatki i kaktusy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuchnia to taki poligon doświadczalny 😃 Pozdrawiam, Aniu

      Usuń
  4. Ja zainwestowałam w express i jestem bardzo zadowolona.
    Widzę u Ciebie piękne filiżanki starodawne, czy to mirostowice?

    OdpowiedzUsuń