piątek, 19 października 2018

Krzesło wiklinowe w salonie

     Witajcie!
     Jakiś czas temu sprzedałam na olx moje stare krzesło, które nie tyle, że mi się nie podobało, co było dość niewygodne. Długo zastanawiałam się, co zamiast.
     Po głowie chodziły mi różne pomysły. Szukałam czegoś lekkiego, wygodnego, zajmującego niewiele miejsca, czegoś w moim ulubionym stylu boho. Najbardziej przypadł mi do gustu fotel Butterfly,  jednak nie mogłam się zdecydować na materiał. Poza tym fotel wydawał mi się zbyt duży, a przecież nie chciałam zabierać i tak już małej przestrzeni. W końcu po wielu rozmyślaniach padło na wiklinę.
    Krzesło-muszelka nie dość, że idealnie wpasowało się do salonu, to jeszcze świetnie nadaje się na balkon i myślę, że będzie nie raz dominować w balkonowych aranżacjach. Teraz uzupełnia kącik z biblioteczką. Najbardziej lubię w nim to, że mogę co jakiś czas zmieniać jego styl za pomocą tkanin. Na jesień ubrałam je już w futerko. Wiosną przywdzieje pewnie jakiś lżejszy "ciuszek".













  



17 komentarzy:

  1. Super krzesło. Ostatnio moja siostra tez sobie kupiła wiklinowe do dużego pokoju :))
    Milutko u Ciebie jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam lekkie obawy co do tej wikliny, ale było warto :) Dziękuję, Madziu :)

      Usuń
  2. Lubię wiklinowe krzesła, bo pasują i do środka i na zewnątrz. Twoje idealnie komponuje się z resztą mieszkania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie 2 w 1 są idealne do małych mieszkań :) Pozdrawiam, Elu :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Pasuje do Twojego salonu. Na balkonie też dobrze się prezentuje :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na balkonie jeszcze nie raz będzie miało swoje pięć minut. Dziękuję, Aniu i ślę uściski :)

      Usuń
  4. Świetnie wygląda to krzesło w domu - na balkonie zresztą też :)
    Ale u Ciebie klimatycznie - futrzaki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą samo patrzenie na te futerka będzie rozgrzewać :) Pozdrawiam, Ewuniu :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to krzesełko, lekkie, ażurowe, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabiera przestrzeni a to ważne :) dziękuję:) pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne to krzesło. Lubię meble wielofunkcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne krzesło, świetnie się wpasowało do salonu. I te kudłacze cudnie wszystko scalają i tworzą niezwykłą, idealną na jesienne chłody przytulność :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudłacze to nr 1 w tym czasie, uwielbiam je :)Dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli cenicie sobie elegancję i wygodę, idealnym fotelem do salonu będzie dla was tzw. muszelka. Więcej informacji na temat takiego fotela znajdziecie na stronie internetowej http://mebleares.pl/produkt/fotel-muszelka/.

    OdpowiedzUsuń