sobota, 27 października 2018

Miodowy akcent w sypialni

    Wzięłam się dzisiaj za porządki w sypialni. Umyłam okno, zmieniłam powłoczki na poduszkach, przestawiłam roślinki i dodałam im terakotowe osłonki. Czasami niewielki akcent kolorystyczny wystarczy aby odmienić wnętrze. Jesień lubi ciepłe kolory, więc pojawił się u mnie kolor miodowy, terakota doniczek również ociepliła nieco klimat. Nie wiem, czy zauważyliście, ale postarałam się nawet o taki drobiazg jak grzbiet książki w kolorze żółtym. Właściwie same drobnostki, a jednak wnętrze zmieniło się nieco i nabrało cieplejszego charakteru.
    Przy okazji porządków wyjęłam zza szafy metalową  drabinkę do odkurzenia. Przyszedł mi do głowy pomysł, aby ją wykorzystać w roli kwietnika, czy regału na książki. Chciałabym ją nieco przerobić, może przemalować, nie wiem. Różne rozwiązania chodzą mi po głowie i trudno mi się zdecydować. Nie miała baba kłopotu, znalazła drabinę :)  A może Wy macie jakieś fajne pomysły, co z nią zrobić?











To jest ta drabinka

6 komentarzy:

  1. Ależ pięknie <3 Taka sypialnia daje odpoczynek, co? Piękna taca i rewelacyjna filiżanka <3 Miło mi się siedzi u Ciebie - zawsze z przyjemnością Cię odwiedzam :)
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :) Zawsze miło mi Ciebie gościć :)

      Usuń
  2. Alu, masz bardzo klimatyczną sypialnię, a miodowy kolor dodał jej fajnego jesiennego klimatu.
    Jestem pod wrażeniem tacy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodowy ostatnio skradł moje serce:) Dziękuję, ściskam mocno :)

      Usuń
  3. Ale fanie :)
    Podoba mi się ta drabinka jako półka !
    I ten kwiatek jest extra - jak byłam mała mówiłam na niego żabka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Żabka" bardzo mu pasuje:) Drabinka jest już po lekkim liftingu :)

      Usuń